4 Dimension Support

Een nieuwe dimensie in Managed Services: 4th Dimension Support, 4DS
Het managen en het beheren van ICT infrastructuren wordt steeds complexer. Vaak is er sprake van een groot aantal verschillende hard- en software leveranciers met verschillende onderhouds- en beheercontracten. Bij problemen is daardoor niet altijd duidelijk wie moet worden aangesproken. Daarnaast wordt het bewaken en up-to date houden van firmware levels een steeds belangrijker, maar ook ingewikkelder component. Hierdoor is goed en anticiperend monitoren van IT systemen cruciaal.

Wat is 4DS?
SLTN heeft de revolutionaire 4DS ontwikkeld. Een unieke managed service waarbij uw infrastructuur op meerdere dimensies wordt gemonitord, beheerd en ondersteund bij calamiteiten. 4DS Support bestaat uit de volgende diensten:

  1. Firmware Services: Voor het actueel houden van al uw firmware levels in een heterogene omgeving.
  2. Monitoring Services: Het (mede) bewaken van uw ICT infrastructuur, pro-actief en inclusief rapportages.
  3. Calamiteiten Support: Een aanspreekpunt richting al uw infrastructuur hard- en softwareleveranciers. Ondersteuning en het managen van escalaties bij incidenten.

Aanpak
Voor de start wordt een intake en controle van uw ICT infrastructuur gedaan, de nul-meeting. De nul-meeting bestaat uit:

  1. Een inventarisatie van de onderhoudscontracten
  2. Benodigde software en/of firmware updates
  3. Een blauwdruk van uw huidige ICT infrastructuur
  4. Een indicatie van de kosten voor het uitvoeren van de benodigde software- en/of firmware updates

Vanaf dat moment kan SLTN de onderhoudscontracten gaan beheren: uw ICT infrastructuur bewaakt en in optimale conditie door SLTN. Een hele zorg minder! Periodiek vindt inventarisatie en advies plaats over de firmware levels. Bij onverhoopte problemen neemt een ervaren escalatiemanager van SLTN de regie om met de leveranciers tot een oplossing te komen. Nooit meer van het kastje naar de muur.

Comments are closed.