Over Ons

SLTN  Ontzorgt ICT. Dat doen wij al meer dan 20 jaar met Passie, Kwaliteit en Innovatie.

Met een omzet van ruim 175 miljoen euro behoren wij tot de grotere, niet beursgenoteerde IT bedrijven van Nederland en daar zijn we uitermate trots op! Maar nog trotser zijn wij op de talloze klanten en leveranciers die al vele jaren tevreden zaken met ons doen. Wij geloven in een hecht en langdurig partnership met zowel onze klanten als met onze leveranciers.

Wij bedenken, bouwen en beheren duurzame en innovatieve ICT oplossingen. Dat doen wij voor organisaties in de gezondheidszorg, financiële dienstverlening, de industrie, de overheid en in de zakelijke dienstverlening. 

SLTN  heeft een duidelijk visie inzake de positionering van IT binnen uw onderneming. Het opleidingsniveau van onze medewerkers is hoog, zo ook onze kwaliteit en de motivatie om u van dienst te zijn. Onze cultuur is open en pragmatisch. 

In onze ogen is ICT, naast vakkundig en gemotiveerd personeel, dè belangrijkste grondstof om succesvol te ondernemen. En juist daar maakt SLTN  het verschil. Wij denken niet alleen met u mee, wij maken integraal onderdeel uit van uw organisatie door proactief mee te denken en samen met u de uitdagingen ten behoeve van de digitale transformatie aan te gaan. 

Wij zijn u graag van dienst! 

SLTN beschermt haar klanten tegen complexe IT-uitdagingen, speelt in op de business behoefte en optimaliseert de gebruikerservaring.

Vandaag, morgen en in de toekomst.

 

SLTN, voor Future Proof IT.

De Digitale Transformatie is al geruime tijd in ontwikkeling maar de transformatie begint duidelijk te versnellen. Een hele sterke katalysator is de Corona pandemie.

 

Door de pandemie is het veelal niet mogelijk om lokaal te werken en is het “normaal” geworden om altijd en overal te kunnen werken. Dat betekent dat Cloud, mobiele werkplekken, Networking en met name Security nog belangrijker zijn geworden dan ze al waren in de dagelijkse business. SaaS maar ook web-based legacy applicaties die vanuit elk device overal ter wereld bediend kunnen worden is een absolute noodzaak voor bedrijven en instellingen om te overleven en verder te groeien.

 

Bedrijven zullen de onboarding van de digitale transformatie versnellen en zullen meer hulp en ondersteuning nodig hebben op het gebied van managed services voor hun IT. Door de techniek te laten verzorgen door gespecialiseerde IT-bedrijven kan er door bedrijven optimaal gefocust worden op hun core business, klantervaring en werknemer tevredenheid. Door de financiële impact van de pandemie zal het gebruik van managed IT sterk toenemen en daardoor IT-afdelingen binnen bedrijven omvormen naar regie organisaties.

 

Applicatie rationalisatie, dashboarding en de opkomst van containerisatie maken de impact van Data nog belangrijker en zullen de digitale transformatie nog meer versnellen. De explosieve groei van de hoeveelheid data zal middels Artificial Intelligence ontgonnen worden en door dit verkregen inzicht zullen bedrijven nog beter kunnen bepalen waarin geïnvesteerd moet worden en zal het inzicht in zowel de processen als de klantbehoefte sterk toenemen.

 

Het is niet óf dit gaat gebeuren maar hoe snel dit gaat gebeuren.

Vanwege het nieuwe normaal is SLTN’s strategie erop gericht om ons portfolio zoveel mogelijk “Utility based as a Managed Service” aan te bieden. Dit behelst Unified Communication, Werkplekken, Datacenter & Cloud, Networking en Security. Softwareleveranciers zullen verder versnellen in het aanbieden van MSP abonnement modellen. Virtualisatie en Containerisatie worden de nieuwe standaard.

 

SLTN zal de investeringen in SLTN’s Private Cloud verhogen en zal het aanbod Multi Hybrid Cloud verder uitbreiden door het toevoegen van de public cloud aanbieders zoals Google, AWS, Azure en IBM aan SLTN’s Cloud platform. Ook Edge Computing in combinatie met Internet of Things zal worden geïntegreerd.

 

Middels Cloud Billing en Orchestration Software hebben klanten financiële transparantie en vrijheid van Cloud platform

 

Data Governance zal veel belangrijker worden aangezien de Data “overal en nergens” in de Cloud wordt opgeslagen en Cybercrime fors toeneemt.

 

Door de exponentiele groei van de hoeveelheid Data zal de enige manier van het verkrijgen van inzicht in Data het gebruik van Data Analytics, Artificial Intelligence en Deep Learning worden.

 

Middels deze strategie kan SLTN haar klanten duidelijke en future proof IT-oplossingen aanbieden met innovatieve technologie terwijl ook de huidige IT-uitdagingen geserviced kunnen worden.

 

Certificeringen
Management Team
eugene_tuijnman

Eugene Tuijnman

Founder & CEO
pam_vanolphen_bw

Pam van Olphen

CFO
img_3699-bewerkt

Lex Erades

COO
harry_degger_bw

Harry Degger

VP Sales