De Ideale Zorgwerkplek van SLTN bij Diakonessenhuis Utrecht/Zeist - sltn
622
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-622,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

De Ideale Zorgwerkplek van SLTN bij Diakonessenhuis Utrecht/Zeist

Het Diakonessenhuis Utrecht/Zeist heeft voor de vernieuwing van haar bedrijfs- kritische ICT gekozen voor de Ideale Zorgwerkplek van SLTN Inter Access. De primaire business doelstelling voor de nieuwe werkplek is de reductie van de tijd die nodig is om een arts en verplegend personeel inzage te geven in het patiënten dossier. De oplossing stelt de arts in staat meer aandacht en tijd te besteden aan de patiënt en hierdoor de kwaliteit van zorg te verhogen. Hiernaast speelt de beschikbaarheid van audio en video een steeds belangrijkere rol binnen de primaire zorgprocessen van het ziekenhuis wat met de implementatie van de nieuwe oplossing is gerealiseerd.

De volgende doelstellingen zijn gerealiseerd:

  • De nieuwe werkplek omgeving van Diakonessenhuis stelt medische specialisten, verplegend personeel en overige gebruikers in staat om plaats en tijd onafhankelijk te werken. Omdat werkplekken centraal beschikbaar gesteld worden is informatie centraal, veilig en flexibel toegankelijk;
  • Specialisten bewegen zich gemakkelijk door het hele ziekenhuis zonder zich opnieuw aan te hoeven melden. Applicaties en gegevens zijn direct beschikbaar zodra zij aankomen op een andere afdeling, wat een aanzienlijke tijdsbesparing oplevert;
  • Audio en video is beschikbaar op de werkplekken ter ondersteuning van trainingen en zorgprocessen;
  • Door gebruik te maken van paslezers kunnen gebruikers zich sneller, makkelijker en veiliger aanmelden;
  • De werkplekomgeving ondersteunt de migratie van EZIS naar HiX;
  • Nieuwe versies en updates van applicaties zoals HiX worden met het nieuwe systeem uitgerold in minuten in plaats van uren door gebruik te maken van App-V 5 en App-V Scheduler;
  • De nieuw ingevoerde OTAP procedure vereenvoudigd het Applicatie Life Cycle Management proces en geeft real-time inzicht en controle over de versies die momenteel in gebruik zijn;
  • Updates van HiX en andere applicaties kunnen naast oude versies getest worden en door een aantal simpele handelingen gereed gemaakt worden voor productie zonder dat medewerkers zich opnieuw hoeven aan te melden;
  • Door het toepassen van single image management technieken is een upgrade traject naar een 64Bit omgeving in korte tijd gerealiseerd. Alle applicaties zijn hierbij opnieuw gesequenzed;
  • Door het toepassen van een extra authenticatie factor wordt de nieuwe centrale werkplek omgeving veilig beschikbaar gesteld aan medische specialisten op externe locaties. Specialisten kunnen elk gewenst client device gebruiken om connectie te maken naar de nieuwe werkplek omgeving;
  • Schaalbaarheid; de omgeving biedt ruimte voor ruim 2000 gelijktijdige gebruikers en is voorbereid op een schaalverhoging in de toekomst.
Date
Category
Healthcare, Microsoft Practice, Uw Ideale Werkplek