SLTN Inter Access (SLTN) wint de Raamovereenkomst voor levering van ICT hard- en software en aanverwante dienstverlening bij de Regionale ICT-Dienst (RID) Utrecht. - sltn
1894
post-template-default,single,single-post,postid-1894,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

SLTN Inter Access (SLTN) wint de Raamovereenkomst voor levering van ICT hard- en software en aanverwante dienstverlening bij de Regionale ICT-Dienst (RID) Utrecht.

SLTN heeft ingeschreven op de openbare aanbesteding, bestaande uit twee percelen, voor modernisering van de infrastructuur ten behoeve de RID Utrecht. Aan drie partijen, waaronder SLTN is de opdracht gegund. De gunning omvat de levering van servers, storage, netwerkcomponenten, back-up storage en firewalls. 

 De ICT-systemen waarmee de deelnemende organisaties werken, worden complexer en de dienstverlening aan de inwoners wordt daarvan steeds meer afhankelijk. Door de samenwerking in de RID Utrecht zijn de systemen minder kwetsbaar en kunnen de organisaties hun dienstverlening verbeteren.

De opdracht is gewonnen op basis van de beste prijs/kwaliteit. Met name de wijze waarop SLTN de RID voorziet van advies en informatie omtrent marktontwikkelingen, wordt zeer gewaardeerd en daardoor met het maximaal aantal te behalen punten beloond.

De aanbesteding heeft een looptijd van 2 jaar met 3 maal een optie op verlenging met steeds 1 jaar.

“We zijn bijzonder trots op dit resultaat en het gestelde vertrouwen in onze dienstverlening. Wij kijken dan ook uit naar een succesvolle samenwerking met de RID-Utrecht. Met deze oplossing zal het RID Utrecht uitstekend kunnen functioneren als het gaat om een goed en veilig functionerend IT netwerk. ” aldus Peter Bokma, accountmanager van SLTN.

 

Over RID Utrecht
De RID Utrecht is de regionale ICT-dienstverlener voor zes gemeenten en een regionale sociale dienst in het midden van het land. Als ICT-partner zorgen zij ervoor dat 2.100 medewerkers hun werkzaamheden effectief en veilig kunnen uitvoeren, waar en wanneer ze dat willen. Dat doen ze met kennis van de digitale gemeente, focus op lokale overheden en begrip van werkprocessen. De ICT-systemen waarmee de deelnemende organisaties werken, worden complexer en de dienstverlening aan de inwoners wordt daarvan steeds meer afhankelijk. Door de kracht van het collectief te benutten binnen de RID Utrecht zijn de systemen minder kwetsbaar en kunnen de organisaties hun dienstverlening verbeteren.
Voor informatie over RID